Quantcast

Hollandiában szeretnék dolgozni

zsolt nagy
Szeretnék Hollandiában munkát találni és dolgozni, már 2008-ban voltam kint néhány hónapot,(van kinti adó számom) és nagyon megszerettem kint lenni.
Nem csak a jobb kereset miatt,hanem minden miatt,nagyon segítő kész emberekkel dolgoztam, és a munkáltatóm is ahol dolgoztam nagyon korrekt volt.
Egy építőipari cégnél dolgoztam mint festő,de a cég a válság miatt kevesebb munkához jutott.
Bizonytalan hirdetések és állásajánlatok miatt nem merek bele vágni a munka keresésbe,nagyon sok a becsapás.
A nyelvet nem beszélem,de szeretném megtanulni.

Kérem ha valaki tudna segíteni kint munkát,és szállást találni,kérem segítsen nekem.

A foglalkozásom szobafestő mázoló-tapétázó,és homlokzati hőszigetelést is csinálom mindezeket 15 éve.

Nagyon fontos lenne,az otthonom a tét.

A segítséget,még nem tudom hogyan de valahogy szeretném viszonozni.

Tisztelettel. Köszönöm .   Nagy Zsolt

Re: Hollandiában szeretnék dolgozni

hollandmagyar
Kedves Zsolt

Átérzem a problémádat de sajnos azt kell mondanom nem egyszerű fába vágod a fejszéd.A nyelvtudás hiánya nagyon nagy probléma most Hollandiában és anélkül szinte lehetetlen most munkát vállalni.Bár vannak kivételek de ritka mint a fehér holló.A saját szakmádba szeretnél elhelyezkedni vagy valamelyik húsüzemben is szívesen dolgoznál? Megnézem a lehetőségeket és igyekszem fehér hollót találni neked.
Egy cégről már írtam a blogomban,a Wijko közvetítőirodánál mindig van felvétel és ők szállást is biztosítanak.Kezdésnek talán nem lenne rossz.
Üdv:
Hollandmagyar

Re: Hollandiában szeretnék dolgozni

Csilla Laskovics
Kedves Valaki. A segitsegeteket szeretnem kerni. Az en ferjem sem beszel nyelvet es kozvetito alltall ment ki a Vitalkohoz dolgozni mint hentes es teljesen egyedul hagytak azt sem tudta hova kell menni es mikor nagy nehezen megtalalta az uzemet azt mindta a holland vezeto hogy elkesett. Az osszekoto csak ket nap mulva erkezett meg magyarorszagrol es csak annyit mondott hat igy jart. En meg itthol maradtam ket gyerekkel. Ha tudtok hentes munkat magkoszonnem a segitsegeteket. CsillaL

Re: Hollandiában szeretnék dolgozni

hollandmagyar
szia csilla
hol van a férjed melyik városban és mennyi idos,hentes-e a szakmája?Most van hol aludnia?
udv
Hollandmagyar

Re: Hollandiában szeretnék dolgozni

Csilla Laskovics
Igen, 38 éves, hentes a szakmája, 20 éve hentes, és holnap reggel 8 ig van hol aludniuk, ha addig nincs változás, jönniük kell haza. Oisterwijkban van a szállásuk. Esetleg tudnál segíteni neki? :( Előre is köszönöm! Csilla

Re: Hollandiában szeretnék dolgozni

hollandmagyar

Re: Hollandiában szeretnék dolgozni

hollandmagyar
Szia Csilla,

Kaptam egy uzenetet hogy az Eures oldalán sok holland munka van hentesnek.

én is találtam egyet
Hentes
Iparág:

Mezőgazdaság, élelmiszeripar
Munkavégzés helye: Magyarország Külföld - Hollandia Külföld
Minimális iskolai végzettség:

Szakmunkás
Idegen nyelvtudás:

Nem szükséges
Nyelvtudás szintje:

Nem szükséges
Munkatapasztalat:

1-2 év
Foglalkoztatás módja:

Alkalmazott
Beosztás:

Szakképzett munkás
Jelentkezés módja:

Telefonon
Cég neve, leírása:

Westend Service Company
Közvetítő neve:

.
Telefonszáma:

0031650980410

még gyujtunk ha tudunk
udv
hollandmagyar

Re: Hollandiában szeretnék dolgozni

hollandmagyar
mi van veletek Csilla?Más elérhetoségem nincs sajnos pedig egy csomó értékes infot kaptam.
udv
hollandmagyar

Re: Hollandiában szeretnék dolgozni

Kerepesi Gyöngyi
Vlissingen belvárosában szobák olcsón kiadók! Konyha, fürdő, mosógép, internet van. 1 szoba egy főre 250 eu, egy szoba 2 főre 300 eu, rezsivel együtt.

Szia Hollandmagyar. Haza kellett jonni a ferjemnek mert nem volt munka de vissza akar menni ha valami sikerulne neki, Lakas is kene de itthonrol nehez intezni. Van egy 21 eves fiunk o beszel angolul neki es kene valami munka igy egyutt tudnanak menni. Hallasz valamit ird meg legyszives. Te merre vagy Hollandiaba? Mit dolgozol?

Re: Hollandiában szeretnék dolgozni

hollandmagyar
Kedves Csilla,
Sajnálom hogy igy alakult.Olvassátok el a hozzászólásokat mert van kozte lakás és munka is.
èn Lochemben lakom.
a facebookon megtalálsz minket a hollandmagyar.com infoborze ,hollandmagyar.com és kapocs oldalon.
sok infot találhattok itt is.
Udv
hollandmagyar